zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Gminy Miedźna
Komisja Rozwoju Gospodarczego, Budżetu i Finansów
13 w dniu 28 kwietnia 2025, godz. 15:30
w sala konferencyjna w Urzędzie Gminy Miedźna
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Gminy Miedźna
Lista obecności na posiedzeniu
Anna Cofała
Obecna
Damian Faruga
Obecny
Marzena Ilga
Obecna
Marcin Kapica
Obecny
Andrzej Kempny
Obecny
Henryk Lichy
Obecny
Ismena Maląg-Wolnicka
Obecna
Michał Przewoźnik
Obecny
Józefa Waliczek
Obecna
Mariusz Żur
Obecny
Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie jego prawomocności.
2.
Ustalenie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
Protokół KBiF z 24.03.2025.pdf (0,12MB)
Protokół KRGBiF z 7.04.2025.pdf (0,12MB)
4.
Opiniowanie projektów uchwał.
Projekt uchwały A13.pdf w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/64/2024 Rady Gminy Miedźna z dnia 17 grudnia 2024 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miedźna na lata 2025-2032 (1,24MB)
Projekt uchwały B13.pdf w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/65/2024 Rady Gminy Miedźna z dnia 17 grudnia 2024 r. w sprawie budżetu gminy Miedźna na rok 2025 (1,22MB)
Projekt uchwały C13.pdf sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Pszczyńskiemu z przeznaczeniem na pokrycie kosztów funkcjonowania punktu kurierskiego Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie w roku 2025 (0,17MB)
Projekt uchwały E13.pdf w sprawie wyrażenia zgody na nabycie przez Gminę Miedźna w drodze zakupu nieruchomości gruntowej położonej we Frydku (0,22MB)
Projekt uchwały F13.pdf w sprawie udzielenia dotacji w 2025 r. na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków - kościół pw. Męczeństwa św. Jana Chrzciciela w Grzawie (0,23MB)
AUTOPOPRAWKA Projekt A13.pdf (1,24MB)
AUTOPOPRAWKA Porjekt uchwały B13.pdf (1,26MB)
5.
Sprawy różne i bieżące.
6.
Zamknięcie posiedzenia komisji.